Žijeme v 21. století, v době neutichajícího vývoje a prodej nemovitosti bez profesionální prezentace si už dnes nedovedeme ani představit. Nejenže kupující / nájemce obdrží a získá veškeré podrobné informace o konkrétní nemovitosti, ale prodávající díky těmto moderním technikám prodá za více, rychle a efektivně. Zkrátka jen fotky z mobilu a inzerce na portálu, nestačí, pokud chcete opravdu kvalitně prodat.
Protože nemovitost pak bude působit úplně jinak. Udělá skvělý první dojem a první dojem je to nejzásadnější, co je zapotřebí k tomu, aby se nemovitost prodala za tu nejlepší cenu a hlavně rychle! Pokud je dobře nastavená cena, pak s home stagingem, s tím prvním dojmem, jde prodej o 50 % rychleji.
Vizualizace zkrátka přemýšlí za zájemce a nabídne představu prostorového umístění staveb a vybavení.
Zcela jistě víte, že i když má nemovitost dostatečné množství fotografií, a třeba i videoprohlídku, někdy stěží poznáte přesnou dispozici. Jestli dotyčné dvěře v obývacím pokoji na levé straně vedou do ložnice, kuchyně nebo do chodby. Pokud se nejedná o typicky stylizovaný panelákový byt, kde vlevo máte umakartové jádro, vpravo ložnici a naproti šatnu, obzvláště laik jako kupující dokáže stěží pochopit dispozici – půdorys daného bytu, popřípadě domu.
U nemovitosti je proto pro všechny půdorys zcela zásadní – máte určité potřeby, potřebujete se takzvaně vejít a bez půdorysu si takovou představu uděláte jen stěží.
Díky půdorysům si každý dokáže představit, do jaké nemovitosti přijde na prohlídku.
Věříme, že každý chce mít představu o dispozici dané nemovitosti, která Vám pomůže při rozhodování.
3D scan nemovitosti je prostě pecka. Díky tomuto nástroji, si může zájemce projít nemovitost v pohodlí svého domova a nemusí nikam chodit. Skutečná prohlídka dané nemovitosti za účasti makléře, příp. majitele už je v podstatě jen seznamovací akt, jelikož zájemce už byl předem rozhodnutý že chce nemovitost koupit. Takto jsme schopni ušetřit velký čas VŠEM, který je v dnešní uspěchané době více a více vzácnější.
Více zde: https://my.matterport.com/show/?m=M1fgWiDmjTs
Lidé mají rádi video! Rádi se na něj všichni díváme a o dané nemovitosti nám prozradí více než jen samotné fotografie. Video nám dokáže ukázat nemovitost zcela z jiné a také ptačí perspektivy, a hlavně přivést více zájemců.
Dnes prostě nestačí inzerce jen na realitních serverech, ale je zapotřebí využít veškerý potenciál, který nám online svět nabízí. Proto je zapotřebí využít i sociální sítě (Facebook, Instagram, Linkedin).
Nachází se zde veliké množství zájemců, lidí, kteří znají další lidi atd. V rámci zvýšení prodeje a placené propagace využíváme sociální sítě, jako prodejní kanál se zaměření na tu správnou cílovou skupinu. Lidé, kteří třeba ani nechodí na inzertní servery.