Profesionální prezentace

Žijeme v 21. století, v době neutichajícího vývoje a prodej nemovitosti bez profesionální prezentace si už dnes nedovedeme ani představit. Nejenže kupující / nájemce obdrží a získá veškeré podrobné informace o konkrétní nemovitosti, ale prodávající díky těmto moderním technikám prodá za více, rychle a efektivně. Zkrátka jen fotky z mobilu a inzerce na portálu, nestačí, pokud chcete opravdu kvalitně prodat.

Co pro Vás uděláme?

1. Home staging a profesionální fotografie

  • Chtěli byste kupovat nemovitost ve které vládne nepořádek a chaos? Věříme že ne. Profesionální fotky jsou u nás prostě základ. 
  • K tomu, aby byla nemovitost prodejná, ovšem nestačí jen fotky, ale je zapotřebí také provést home staging (úklid, aranžmá, příprava nemovitosti k prodeji apod.)

Protože nemovitost pak bude působit úplně jinak. Udělá skvělý první dojem a první dojem je to nejzásadnější, co je zapotřebí k tomu, aby se nemovitost prodala za tu nejlepší cenu a hlavně rychle! Pokud je dobře nastavená cena, pak s home stagingem, s tím prvním dojmem, jde prodej o 50 % rychleji. 

Home staging - před
Home staging - potom

 

2. Vizualizace

  • Aby se kupující dokázal rychleji a správně rozhodnout, zdali je nemovitost pro něj vhodná, potřebuje si umět představit, jak by daná nemovitost mohla vypadat.
  • Jako příklad může posloužit stavební pozemek na kterém nic nestojí a zájemce může mít zkreslené představy.
  • Také se může jednat o prázdnou nemovitost 

Vizualizace zkrátka přemýšlí za zájemce a nabídne představu prostorového umístění staveb a vybavení.

VizualizaceVizualizace

 

3. Půdorysy

Zcela jistě víte, že i když má nemovitost dostatečné množství fotografií, a třeba i videoprohlídku, někdy stěží poznáte přesnou dispozici. Jestli dotyčné dvěře v obývacím pokoji na levé straně vedou do ložnice, kuchyně nebo do chodby. Pokud se nejedná o typicky stylizovaný panelákový byt, kde vlevo máte umakartové jádro, vpravo ložnici a naproti šatnu, obzvláště laik jako kupující dokáže stěží pochopit dispozici – půdorys daného bytu, popřípadě domu.

U nemovitosti je proto pro všechny půdorys zcela zásadní – máte určité potřeby, potřebujete se takzvaně vejít a bez půdorysu si takovou představu uděláte jen stěží.  

Díky půdorysům si každý dokáže představit, do jaké nemovitosti přijde na prohlídku.

Věříme, že každý chce mít představu o dispozici dané nemovitosti, která Vám pomůže při rozhodování.

PůdorysPůdorys

 

4. 3D scan nemovitosti

3D scan nemovitosti je prostě pecka. Díky tomuto nástroji, si může zájemce projít nemovitost v pohodlí svého domova a nemusí nikam chodit. Skutečná prohlídka dané nemovitosti za účasti makléře, příp. majitele už je v podstatě jen seznamovací akt, jelikož zájemce už byl předem rozhodnutý že chce nemovitost koupit. Takto jsme schopni ušetřit velký čas VŠEM, který je v dnešní uspěchané době více a více vzácnější.

  • Dokážete se mnohem lépe zorientovat v dané nemovitosti.
  • Prohlídku můžete zvládnout třeba i z telefonu, protože zájemce si prochází danou nemovitost do nejtitěrnějšího detailu a makléř mu to po telefonu komentuje, vysvětluje a objasňuje. 
  • Zájemce nemusí nikam cestovat.
  • Můžete dokonce i měřit plochy v dané nemovitosti a zjistit zda-li se vám tam ten gauč vleze.

Více zde: https://my.matterport.com/show/?m=M1fgWiDmjTs

Matterport

 

5. Videoprohlídka a DRON

Lidé mají rádi video! Rádi se na něj všichni díváme a o dané nemovitosti nám prozradí více než jen samotné fotografie. Video nám dokáže ukázat nemovitost zcela z jiné a také ptačí perspektivy, a hlavně přivést více zájemců.

  • Do videa dostaneme více informací než na fotografie.
  • Video přitáhne pozornost, emoce.
  • Pokud má nabídka videoprohlídku, tak se návštěvnost inzerátu, dle statistik inzertních serverů, zvýší až o 600 %!
  • Daleko větší pravděpodobnost prodat nemovitost rychleji a za více.
  • Videoprohlídka má dnes mnohem větší dosah.
VideoprohlídkaVideoprohlídka

 

6. Reklama na sociálních sítích

Dnes prostě nestačí inzerce jen na realitních serverech, ale je zapotřebí využít veškerý potenciál, který nám online svět nabízí. Proto je zapotřebí využít i sociální sítě (Facebook, Instagram, Linkedin).

Nachází se zde veliké množství zájemců, lidí, kteří znají další lidi atd. V rámci zvýšení prodeje a placené propagace využíváme sociální sítě, jako prodejní kanál se zaměření na tu správnou cílovou skupinu. Lidé, kteří třeba ani nechodí na inzertní servery.

Reklama

 

Chcete nemovitost profesionálně prodat, namísto prodávat a snižovat cenu? Stačí nás kontaktovat.

*
*
*
email: phone: fname: